Epifaniczny tom 5 – rozdział 5 – str. 298

Osiem małych i dużych znamiennych dni

w czasie anarchii, lecz odcięcie go od urzędu rzecznika wobec nominalnego duchowego Izraela. Dokładnie tak samo bezwzględna odmowa ze strony wodzów złych Lewitów oraz ich stronniczych zwolenników zwracania choćby najmniejszej uwagi na nasze korekty oraz odrzucanie nas przez nich pod każdym względem, co tymczasowo odsunęło nas od urzędu rzecznika wobec nich w jakiejkolwiek nowej sprawie, stanowiły śmierć antytypicznego Jezusa w obrazie ośmiu małych znamiennych dni.

      (45) Czas od godziny 18 w piątek do godziny 18 w sobotę odpowiada okresowi od października 1934 do października 1944 roku. Tak jak Chrystus znajdował się wówczas w grobie, tak Maluczkie Stadko najwyraźniej nie będzie w tym czasie wykonywać przynajmniej urzędu rzecznika wobec opinii publicznej. Czas od godziny 18 w sobotę do godziny 18 w niedzielę odpowiada okresowi od października 1944 do października 1954 roku. Nie znając dokładnej godziny zmartwychwstania Jezusa (chociaż wydaje się, że miało ono miejsce tuż przed 6 rano), nie jesteśmy w stanie dokładnie stwierdzić, w którym momencie okresu między tuż przed październikiem 1949 a październikiem 1954 roku nastąpi antytyp Jego zmartwychwstania. Rozumiemy, że zmartwychwstanie Jezusa jest typem rozpoczęcia przez klasę Chrystusa dawania dowodów zbliżania się do jej końcowego użycia władzy jako rzecznika wobec świata. Jego różne przypadki ukazywania się w czasie tego dnia uczniom prawdopodobnie są typem ukazywania się przez całą klasę Chrystusa po tej stronie zasłony, jako aktywnej w sprawowaniu takiej władzy, ostatniej części Wielkiej Kompanii i Młodocianych Godnych, jacy przyjdą do prawdy, oraz tymczasowo usprawiedliwionym, którzy nie staną się Młodocianymi Godnymi, lecz pozostaną wierni okupowi i sprawiedliwości. Ukazanie się w górnym pokoju miało miejsce jakiś czas po godzinie 18 w niedzielę, ponieważ dwaj uczniowie wyszli z Jerozolimy do Emaus dopiero po godzinie 18, a przemierzenie tych 12 kilometrów po bardzo nierównych drogach zajęło ponad 2 godziny. Na podstawie zachodzenia Paruzji na Epifanię przez 2 lata i 1 miesiąc uważamy, że zachodzenie Epifanii na Bazyleę prawdopodobnie dobiegnie końca do listopada 1956 roku. Data ta odpowiada godzinie

poprzednia stronanastępna strona