Epifaniczny tom 5 – rozdział 5 – str. 340

Osiem małych i dużych znamiennych dni

niewiast, które usługiwały Jezusowi od Galilei i wśród których znajdowała się Salome, prawdopodobnie matka Jakuba i Jana (Mat. 27:56; Mar. 15:40). Salome przedstawia tych lepszych Lewitów wśród antytypicznych Gerszonitów, zdezorientowanych i nieco współczujących („z daleka”) dużemu Jezusowi we wszystkich etapach Jego krzyżowania. Kobiety niewymienione z imienia przedstawiają tych lepszych Lewitów wśród ośmiu podgrup trzech głównych podziałów oraz wśród licznych grupek Lewitów. Wszyscy oni przejawiali zdezorientowane i nieco współczujące („z daleka”) zainteresowanie krzyżowaniem dużego Jezusa. Chociaż w typie nic na to nie wskazuje, urągania dwóch dużych złoczyńców niewątpliwie miały coś wspólnego ze zmniejszonym współczującym zainteresowaniem tych lepszych antytypicznych Kehatytów i Meraritów, tak jak częściowo były one również przyczyną małego współczującego zainteresowania lepszych antytypicznych Gerszonitów oraz tych lepszych członków lewickich grupek i podgrupek. Tak kalają oszczerstwa.

      (85) Jak pokazaliśmy powyżej, niepokutujący i pokutujący złoczyńca są kolejno typem niepokutujących wodzów złych Lewitów (oraz ich niepokutujących złych stronniczych zwolenników) i pokutujących wodzów Lewitów (oraz ich pokutujących stronniczych zwolenników). Żydzi żądający złamania nóg Jezusa oraz dwóch złoczyńców reprezentują kler kościoła nominalnego oraz jego stronniczych zwolenników, domagających się szczególnych represji przeciwko całemu ludowi prawdy od około stycznia 1932 do około lipca 1933 roku, co – w ich mniemaniu – miało dowieść, że nie miłuje on Boga najwyższą miłością, a bliźniego jak samego siebie. Jak wykazaliśmy bowiem w Teraźniejszej Prawdzie, nogi przedstawiają te dwie części sprawiedliwości, którymi ludzie kroczą ścieżkami sprawiedliwości. Takie szczególne prześladowania rzeczywiście dosięgły dużych złoczyńców, np. uwięzienie itp. stronników Towarzystwa w tamtych czasach w Ameryce, ze zrealizowanym zamiarem objawienia ich niesprawiedliwości, czego nie udało

poprzednia stronanastępna strona