Epifaniczny tom 2 – rozdział 14 – str. 548

Ewolucja nie jest metodą twórczą

Np., jeśli dużą odmianę grochu skrzyżujemy z odmianą karłowatą, potomstwo jest wysokie; w drugim pokoleniu występują obydwa, lecz ta duża odmiana w proporcji 3 do 1; w trzecim i czwartym pokoleniu są one średnio równe w ilości; jeśli jednak te karłowate zostaną samozapylone, wszystkie następne pokolenia będą karłowate. Eksperymenty na kwiatach, królikach, kotach, szczurach, psach itp. dowiodły tego samego. Prawo to w odniesieniu do człowieka i małp powinno sprawić, że w pewnych ludzkich pokoleniach powinna pojawić się małpa. Podobnie powinniśmy się spodziewać ludzi nawiązujących do małp – w negatywnych cechach charakteru. Lecz nic takiego się nie dzieje, co wskazuje, że w człowieku nie ma ani odrobiny małpy. Biometria [miara życia] to nauka statystycznego badania różnorodności i dziedziczności. Dowodzi ona, że wspólny przodek rasy angielskiej nie mógł żyć wcześniej niż 30 pokoleń temu i że większość ludzi jest jeszcze bardziej spokrewniona. To samo dotyczy innych narodów, jak stwierdza prof. Conklin z Uniwersytetu z Princeton, ekspert w dziedzinie biometrii: „Prawdę mówiąc, większość ludzi tej samej rasy jest jeszcze bardziej spokrewniona [niż 30 pokoleń] i z pewnością nie musimy cofać się do Adama ani nawet do Sema, Chama czy Jafeta, by odnaleźć wspólnego przodka”. Nauka ta zgadza się zatem z tym, że Noe był wspólnym przodkiem obecnej rasy ludzkiej. Nie pochodzimy od zwierząt, lecz od Noego i Adama. Biometria uczy także, że prawem natury jest eliminowanie krańcowości i osobliwości i że w całej naturze istnieje tendencja w kierunku tego, co normalne, a nie tego, co nienormalne, co przeczy ewolucji, ponieważ oznacza ona stałą tendencję w kierunku nienormalności. Tak więc krańcowe osobliwości rodziców są na ogół stonowane u dzieci. Bardzo rzadko genialni rodzice mają genialne dzieci, co potwierdzają liczne wielkie nazwiska w dziedzinach sztuki, nauki, wynalazczości, historii narodów itp. Wszystko to przeczy ewolucji, a biometria pozwala to udowodnić.

poprzednia stronanastępna strona