Epifaniczny tom 2 – rozdział 14 – str. 564

Ewolucja nie jest metodą twórczą

połowa zastrzeżeń wobec ich teorii, których jak przyznają ewolucjoniści, nie są w stanie rozwiązać. Dlaczego zatem bronią jej prawdziwości? Gdyby była prawdziwa, nie przeczyłyby jej żadne fakty. Gdy fakty przeczą jakiejś teorii, tym gorzej dla tej teorii. W ten sposób dowiedziona jest jej błędność. Kiedykolwiek w ludzkiej logice i nauce jakaś teoria okazuje się być niezgodna z faktami, taką teorię uważa się za obaloną. Dlaczego zatem ewolucjoniści upierają się przy niej, skoro przyznają, że fakty jej przeczą? Musi to być wynikiem uporu albo głowy, albo serca, albo jednego i drugiego? Najpewniej jest to jednak oczywisty dowód tego, że autorem ewolucji jest szatan, który uparcie dąży do utrzymania jej w umysłach ludzi dla złych celów.

      Ewolucjoniści nie przestają chełpić się, że akceptują ją wszyscy naukowcy, a zatem musi być ona prawdziwa. Chełpliwość ta jest oczywiście niezgodna z faktami, ponieważ teraz przedstawiamy ewolucji zarzut, że przez cały czas odrzucali ją najzdolniejsi naukowcy i że przez 30 lat świat naukowy coraz bardziej ją odrzuca jako „niepoważną hipotezę”, jak nazwał ją Vircow, jeden z największych, jeśli nie największy naukowiec wszechczasów. Zebraliśmy wiele świadectw największych naukowców różnych dziedzin i niniejszym je przedstawiamy, powtarzając trzy, przytoczone już w poprzedniej części tej rozprawy: dr Ethelridge, z British Museum, największy znawca skamielin, powiedział: „90 % tego, co mówią ewolucjoniści, to czysty nonsens, nie oparty na obserwacji i całkowicie pozbawiony oparcia w faktach. Niniejsze Muzeum [Brytyjskie] jest pełne dowodów całkowitej fałszywości ich poglądów. W całym tym Muzeum nie ma ani cząstki dowodu na transmutację gatunków”. Prof. Owen powiedział: „Żaden przypadek zmiany jednego gatunku w drugi nigdy nie został zarejestrowany przez człowieka”. Dr J.B. Warren z Uniwersytetu w Kalifornii oświadcza, że „jeśli teoria ewolucji jest prawdziwa, to w czasie wielu tysięcy lat objętych w całości lub częściowo obecną wiedzą człowieka

poprzednia stronanastępna strona