Epifaniczny tom 3 – rozdział 7 – str. 468-475
poprzednia strona – następna strona
Świadectwo piramidy na temat Eliasza i Elizeusza
PYTANIA
(1) Jaką datę i w jaki sposób Piramida potwierdza jako koniec żęcia i spładzania z Ducha? Co w czasie analizowania tej daty w symbolice Piramidy Pan pozwolił nam dostrzec? Jaką zasadę Pan nam dał na ten temat? Ile różnych linii posadzki występuje w Wielkiej Galerii? Opisz dwie prawdziwe linie. Opisz trzy linie fikcyjne. Od czego odchodzi fikcyjna linia prowadząca do spodu małego stopnia? Co otrzymujemy, używając tej linii oraz przodu obu stopni? Co Piramida pokazuje w związku z datą 1918 roku?
(2) Skąd pochodzą wymiary, będące częścią tego obliczenia? Jakie trzy wymiary są tam podane w związku z dużym stopniem? W jaki sposób Piramida pokazuje datę 16 września 1914 i z czym data ta się wiąże? Jaką datę wyznacza spód stopnia i na co to nie może wskazywać? Co chcemy zauważyć, zanim odpowiemy na to pytanie? Co w związku z tym najpierw zauważymy? W jaki sposób otrzymujemy datę kwiecień roku 1918, podawaną przez przywódców Towarzystwa jako datę końca żęcia i spładzania z Ducha? W jaki sposób Piramida sugeruje, że data ta powstała w wyniku zejścia z wąskiej drogi prawdy i sprawiedliwości? Czego dowodzi fakt, że data ta znajduje się bezpośrednio na linii pionowej, biegnącej od południowej ściany Wielkiej Galerii do punktu przecięcia się z prawdziwą wznoszącą się linią posadzki? Czego dowodzi symbolika Piramidy?
(3) W jaki sposób Piramida potwierdza, że ta fałszywa data miała być nauczana przez członków Wielkiej Kompanii? – omów pierwszy z tych sposobów. Jaka kolejna okoliczność, związana z osiągnięciem antytypicznego Gilgal, to potwierdza? Jakie wydarzenia związane z Eliaszem i Elizeuszem musiały rozpocząć się przed rokiem 1874? Kiedy bracia stali się oddzieloną Świątnicą i jaki ma to związek z rozczarowaniem z roku 1844? Co było ich pierwszym dziełem po staniu się oddzieloną Świątnicą i jak pokazana jest światowość antytypicznego Elizeusza? Na jakiej podstawie dochodzimy do wniosku, że rok 1918 jest błędną datą Wielkiej Kompanii dla końca żęcia i spładzania z Ducha?
(4) Co przedstawiają linie rysunku Piramidy? W jaki sposób Piramida wskazuje na daty: październik 1846, lipiec 1917 oraz kwiecień 1918? – omów kolejno. Co w ten sposób Piramida potwierdza i czego dowodzi? Jakich braci to dotyczy?
(5) W jakim znaczeniu Pismo Święte często używa słowa dzień? Jak powinno być rozumiane słowo dzisiaj z 2 Król. 2:3 i z czego to wynika? Co stwierdzamy odnośnie tej biblijnej daty?
(6) W jaki sposób powyższy wymiar dowodzi, że kwiecień 1918 jest błędną datą Wielkiej Kompanii dla końca żęcia i spładzania z Ducha? Co usprawiedliwia dodanie ¾ cala do 70½ cala? Na czym polega podobieństwo tego przypadku do Aarona? W jaki sposób symbolizowana jest zatem nauka o zamknięciu drzwi w roku 1918? Co oznacza fakt, że punkt uzyskany linią odchodzącą od tej symbolizującej drogę prawdy i sprawiedliwości znajduje się bezpośrednio nad punktem pokazującym czas prawdziwego końca żęcia i spładzania z Ducha?
(7) Co wykazaliśmy już w związku z datą paździer nika roku 1846? Skąd o tym wiemy? Dlaczego wszyscy członkowie oddzielonej Świątnicy byli traktowani jako należący do Maluczkiego Stadka? Co oznaczało zarzucenie w tamtym czasie płaszcza na antytypicznego Elizeusza? Jakie jest antytypiczne znaczenie nie do końca lojalnego usposobienia Elizeusza? Co w roku 1846 zaczęły robić obydwie klasy pokazane w Eliaszu i Elizeuszu? Na co zwracaliśmy uwagę w roz. IV?
(8) Przedstaw kolejno siedem uwag, związanych z symboliką Piramidy w litym kamieniu stopnia oraz poza nim. Dlaczego nie mamy pewności co do tego, które jednostki (w skończonym obrazie) w próbie okażą się jako należące do antytypicznego Eliasza? W co zgodnie z myślą naszego Pastora wierzymy odnośnie objawienia wszystkich członków Eliasza?
(9) Do czego się teraz odniesiemy i co na wstępie podamy? Coprzytoczyliśmy w rozdziale II na temat antytypicznego Eliasza i Elizeusza? Jaki podany już argument powtarzamy? Czego symbolem jest kierowanie rydwanem przez jeźdźców? W czyje ręce niemal całkowicie dostał się płaszcz i co przeszkodziło w całkowitym jego przejęciu? Kiedy i w jaki sposób zwolennicy Towarzystwa zdobyli pełną kontrolę nad antytypicznym płaszczem? Jaki dowód uważamy za niezbity? Co obala argument zwolenników Towarzystwa, że muszą być oni Maluczkim Stadkiem? Czemu odpowiadają pozostałe odłamy Lewitów? Kiedy zostaną objawieni wszyscy Kapłani jako tacy?
(10) Co przywódcy Towarzystwa uczynili około 1 lipca 1917 i jak jest to pokazane w Piramidzie? Jak długo szli tą drogą i gdzie jest to pokazane? Jak jest symbolizowane to, że mieli fałszywie twierdzić, iż około 1 kwietnia 1918 zostaną zamknięte drzwi do spładzania? Kiedy poszczególne jednostki z Wielkiej Kompanii wychodziły „na odkrytą przestrzeń” i co działo się wkrótce potem? W jakich okolicznościach i na jakiej podstawie ogłaszaliśmy fakt objawiania poszczególnych członków Wielkiej Kompanii? Jaka była w tym rola Pana, a jaka nasza? Co możemy zauważyć odnośnie tych, którzy w czasie rozdzielania antytypicznego Eliasza i Elizeusza sprzeciwiali się temu drugiemu? Co zauważamy na podstawie tej dyskusji odnośnie obrazu nieskończonego? Kiedy wyrażenia „antytypiczny Eliasz” i „Maluczkie Stadko” będą całkowicie synonimicznymi określeniami? Kogo reprezentuje Elizeusz po oddzieleniu od Eliasza? Jakie antytypy potwierdzają to drugie twierdzenie? Jaki obraz na trwałe określi jednostki jako ostatecznych członków Maluczkiego Stadka i Wielkiej Kompanii?
(11) W jaki sposób antytyp rozdzielenia Eliasza i Elizeusza stopniowo stawał się coraz jaśniejszy? Co zgodnie z obrazem tej historii mogliśmy stopniowo dostrzegać? Dlaczego nie mogliśmy przekonać się do tych myśli i kiedy stało się to możliwe? Kiedy po raz pierwszy publicznie wyraziliśmy nasze zrozumienie tego tematu? Dlaczego odmówiliśmy wzięcia udziału w głosowaniu wyboru urzędników Towarzystwa w dniu 6 stycznia 1918?
(12) Jakie pytanie związane z dostrzeganiem antytypicznego Elizeusza jako oddzielnego od Eliasza jest uzasadnione? Jaka jest nasza odpowiedź na to pytanie? Jakie symboliczne migotanie nie pozwalało nam uzyskać pewności co do charakteru podnoszącej się postaci? Kiedy nabraliśmy pewności co do tożsamości tej postaci? Co w związku z tym pokazują symbole Piramidy? Jakie dwie rzeczy niepowinny być w związku z tym dziwne? – omów kolejno. Kiedy i gdzie bracia, znajdujący się w Przedpokoju Piramidy, po raz pierwszy mogli patrzeć w kierunku antytypicznego Elizeusza?
(13) Do jakich szczegółów obecnie przechodzimy? W jaki sposób przy rozdzielaniu antytypicznego Eliasza i Elizeusza zostały przez Boga użyte osoby autora i J.F.R.?
(14) Jaką służbę w Domu Biblijnym wykonywał autor w jego końcowych doświadczeniach z antytypicznym Elizeuszem? Jaki był jego stosunek do tej służby? Jakie mogły być powody „obecnego kierownictwa”, przydzielającego niektóre formy służby autorowi?
(15) Dlaczego w dniu 14 czerwca przerwaliśmy pracę w Domu Biblijnym? Co miało miejsce w dniu 19 czerwca? Dlaczego raport z naszej brytyjskiej działalności, przedstawiony Zarządowi przez powołany w tym celu Komitet, nie był bardziej pozytywny? Dlaczego raport ten nie został przyjęty, a co przyjęto na jego miejsce? Jaka nieprawda została zapisana w protokole Zarządu? Co uczyniono, przyjmując oświadczenie J.F.R.? O czym jesteśmy jednak przekonani? Co będzie przedmiotem naszych rozważań w ak. 16?
(16) W jaki sposób doszło do powstania Komitetu w sprawie działalności brata Johnsona w Wielkiej Brytanii? Z jakimi materiałami zapoznał się Komitet przed podaniem swego podsumowania? Kiedy wyznaczono Komitet do dokończenia ustaleń związanych z wizytą brata Johnsona? Co ten Komitet mu udzielił i do czego to go upoważniało? Co początkowo uważano odnośnie jego uprawnień? Jak brat Johnson traktował te dokumenty i co uważał? Co utwierdziło go w tej myśli? O czym byli przekonani autorzy tego raportu? Czym było nagłe odwołanie jego listów uwierzytelniających i co autorzy raportu uważali na temat złagodzenia powstałego impasu? Z czym nie zgadza się protokół z posiedzenia Zarządu z dnia 29 marca? W jaki sposób raport opisuje działania Prezesa Towarzystwa w stosunku do brata Johnsona? Jakim postanowieniem kończy się raport tego Komitetu?
(17) Kiedy miały miejsce pierwsze przebłyski rozdzielania antytypicznego Eliasza i Elizeusza? Do czego J.F.R. nakłonił nas następnego ranka i jaka była nasza reakcja? Co uczyniliśmy następnego dnia i jaka była reakcja J.F.R.? Co zasugerowaliśmy przed obiadem w dniu 22 czerwca i co zostało uzgodnione? Z jakiego powodu nie doszło do podjęcia próby pojednania? Z czym zwróciliśmy się do niego w sobotę rano i jaka była jego odpowiedź? Co i z jakiego powodu wtedy mu powiedzieliśmy? Jak zostały przedstawione przez nas te uwagi i jaka była jego reakcja? Kiedy ta scena miała miejsce i jaki kulminacyjny punkt ona wyznacza? Jaką datę pragniemy podkreślić i czym tamten dzień był według Boskiego sposobu liczenia? Jaki czas raz jeszcze pragniemy podkreślić i czego on dotyczy?
(18) Co i z jakiego powodu cytujemy? Podaj streszczenie wydarzeń opisanych na str. 15 i 16 „Przeglądu przesiewań Żniwa”. Kiedy miała miejsce nieprzejednana postawa Prezesa Towarzystwa?
(19) Co podkreślaliśmy powyżej na temat sposobu pokazania w Piramidzie daty około 1 lipca 1917? Do udowodnienia czego teraz przejdziemy? Na czym polega ten dowód? – podaj jego opis. Co na temat tej daty uczyli przywódcy Towarzystwa?
(20) Co z tego wynika? – Omów kolejno. Kto mógłby prosić Piramidę o jeszcze silniejsze potwierdzenie?
(21) Jaka była nasza ostatnia służba pod auspicjami Towarzystwa i kiedy miała ona miejsce? Jaki ma to związek z godziną 8 rano w dniu 27 czerwca, pokazaną w Piramidzie? Co jeszcze klasa Elizeusza zaczęła robić w tym dniu? Kiedy odmówiono służby innym braciom z „opozycji”? W jaki sposób zostaliśmy upokorzeni w dniach 31 października oraz 4 i 5 sierpnia 1917?
(22) Jaki zarzut mogą niektórzy postawić? Z jakich powodów temu zaprzeczamy? – omów kolejno.
(23) Co ktoś mógłby zarzucić autorowi? Jakiej odpowiedzi można udzielić na taki zarzut? Co może być motywem postawienia takiego zarzutu?
(24) Dlaczego kopia protokołu Zarządu z brytyjskiej działalności autora została mu dostarczona dopiero 26 czerwca? Jaką historię pragniemy poniżej przedstawić i jaki jest tego powód? Jak wyglądała rozmowa z 21 czerwca między autorem a J.F.R.? Jak wyglądało spotkanie autora z J.F.R. w dniu 26 czerwca? Kto był autorem raportu dostarczonego autorowi i dlaczego musiał on wyglądać na życzliwy? Gdzie są widoczne prawdziwe uczucia J.F.R. wobec autora? Co czynił protokół przyjęty przez Zarząd?
(25) Jaka była reakcja autora na treść tego protokołu i z czego ona wynikała? Jaki był duchowy stan autora przez następnych pięć miesięcy? Kiedy i w jaki sposób Bóg przyszedł mu z pomocą? Co w związku z tym nie powinno być niczym dziwnym? Co od tego czasu czyni Teraźniejsza Prawda? Jacy świadkowie potwierdzają stanowisko zajmowane przez to czasopismo?
(26) Kiedy został napisany powyższy artykuł w relacji do fałszywej daty Wielkiej Kompanii dla końca żęcia i spładzania z Ducha?
(27) Jakie dwie daty pokazaliśmy powyżej w Piramidzie w związku z antytypicznym Elizeuszem? – omów kolejno.
(28) Jakie dowody obecnie omówimy? Co oznacza fakt, że typiczny Elizeusz pojawił się z płaszczem jako oddzielny i różny od Eliasza? Kiedy typiczny Eliasz ponownie wystąpił w działalności dla cielesnego Izraela? Jakie jest antytypiczne znaczenie epizodu z listem wysłanym przez Eliasza? Kiedy myśl ta stanie się dla nas jaśniejsza i jakie ma to znaczenie dla działalności antytypicznego Eliasza? Jakie dwa dowody to potwierdzają? Jaka występuje tu równoległość w historii typicznego i antytypicznego Eliasza? Jaki wniosek możemy wyciągnąć na postawie epizodu z listem Eliasza i gdzie epizod ten jest omówiony?
(29) Na podstawie jakiej innej historii ten fakt jest również oczywisty? W jakiej dwojakiej relacji do Eliasza pozostawał Jan Chrzciciel? – omów kolejno. Czym więc jest Jan Chrzciciel w stosunku do typicznego Eliasza? Czego dowodzą Pismo Święte, rozum i fakty w odniesieniu do antytypicznego Eliasza i Elizeusza? Czego dowodzą Pismo Święte, rozum i fakty w odniesieniu do Jana Chrzciciela? Jakie wydarzenia z historii typicznego Jana Chrzciciela wypełnią się w antytypicznym Eliaszu i z czego to wynika?
(30) W jaki sposób druga bitwa antytypicznego Gedeona oznacza ponowne pojawienie się antytypicznego Eliasza? Omów kolejno dwa tego powody.
(31) Jaka czwarta biblijna okoliczność potwierdza ponowne pojawienie się antytypicznego Eliasza? Co pokażemy w następnym tomie tej serii i co działanie takie oznacza? Czym zajmie się Najwyższy Kapłan Świata po doprowadzeniu do Bramy części Kozła Azazela w prawdzie? Co będzie to oznaczało? – podaj dwa tego aspekty.
(32) Wymień cztery biblijne dowody na to, że miało nastąpić ponowne pojawienie się antytypicznego Eliasza. O czym powinniśmy pamiętać w związku z przerwą w działaniu przez Maluczkie Stadko w roli antytypicznego Eliasza?
(33) Dla jakich poglądów fakt ponownego pojawienia się antytypicznego Eliasza jest zgubny? Jakie były dwa pierwsze poglądy J.F.R. na temat antytypu Eliasza? Dlaczego poglądy te zostały wymyślone? Jaki był trzeci pogląd J.F.R. na temat antytypu Eliasza? W jaki sposób J.F.R. próbował odpowiedzieć na nasze obalenie jego trzeciego poglądu? Dlaczego nie podjął on próby odpowiedzi na obalenie przez nas swego czwartego poglądu? Co byłoby niemożliwe, gdyby trzeci i czwarty pogląd J.F.R. był prawidłowy? Jaki werset biblijny ma tutaj zastosowanie?
(34) Do jakich dowodów obecnie przejdziemy?
(35) Jaki jest pierwszy werset dowodzący, że antytypiczny Eliasz pojawi się ponownie? Przeciwko czemu jest to bitwa i w jaki sposób potwierdza ona ponowne pojawienie się Maluczkiego Stadka jako rzecznika Pana do duchowego Izraela? Co jeszcze sugeruje, że w tej chwili jest czas ponownego pojawienia się antytypicznego Eliasza? Jakich czterech rzeczy dowodzi typ przed drugą bitwą Gedeona i jakie ma to znaczenie dla antytypu? Co wykazaliśmy w Present Truth z kwietnia 1921? Jakich dwóch rzeczy dowodzi ten typ wraz ze swym antytypem?
(36) Jaki inny werset wraz ze swym antytypem jest potwierdzeniem ponownego pojawienia się Eliasza? Czego typ nie wskazuje i czego z tego powodu nie możemy się dowiedzieć? Na co musieliśmy czekać, żeby się tego dowiedzieć, i czego się dzięki temu dowiedzieliśmy? Jakie kroki Najwyższego Kapłana w stosunku do Kozła Azazela stały się już faktem? Czym jest prowadzenie do Bramy części Kozła Azazela w kościele nominalnym i na czym to polega? Co oznacza podawanie takiego świadectwa wobec nominalnego Izraela duchowego?
(37) Co powinniśmy przez to także rozumieć odnośnie antytypicznego Eliasza i Jana Chrzciciela? Czego nie posiada obecnie antytypiczny Eliasz pomimo ponownego działania w swym urzędzie? Dlaczego nie powinniśmy oczekiwać, że antytypiczny Eliasz odzyska płaszcz? Dlaczego może on wykonywać przewidzianą przez Boga pracę bez płaszcza?
(38) Jakie zarysy Boskiego planu są symbolizowane w Wielkiej Piramidzie? Gdzie jest w niej pokazane pojawienie się antytypicznego Elizeusza odłączonego od antytypicznego Eliasza? Jaka jest długość odnośnej linii i jaką datę ona wyznacza? Czego w związku z tym powinniśmy bardziej oczekiwać?
(39) Co symbolizuje jakiekolwiek odchylenie od kąta linii posadzki Wielkiej Galerii? Co symbolizuje linia między spodem stopnia a wyżej wspomnianym punktem przecięcia, będąca takim odchyleniem? Dlaczego postępowanie antytypicznego Eliasza nie mogło w symbolu odchodzić od kąta linii posadzki Wielkiej Galerii? W jaki sposób jest pokazane postępowanie antytypicznego Eliasza? W którym miejscu rzut linii posadzki styka się z pionową linią południowej ściany w litym kamieniu stopnia? Dlaczego nie powinniśmy dalej rzutować linii posadzki pod tym samym kątem? – omów kolejno dwa tego powody. Co taki rzut symbolizowałby i z czego to wynika? Do czego odnosi się symbolika korytarza prowadzącego do Przedpokoju i czego musimy w związku z tym unikać? Jaka błędna teoria jest wynikiem przeoczenia tych faktów? Czego znamiennym przykładem jest cała teoria tego brata i kto użył nieco podobnej metody?
(40) Jaki jest jedyny sposób wyjścia przez antytypicznego Eliasza z litego kamienia stopnia na otwartą przestrzeń? Jaki zarzut można temu postawić i jaka jest nasza odpowiedź? Kiedy antytypiczny Eliasz dotarł do dwóch punktów wspomnianych w tym akapicie?
(41) Co stwierdziliśmy powyżej odnośnie dnia i godziny wyznaczonej przez spód dużego stopnia? Z jakich dwóch powodów założyliśmy tę godzinę? Co wówczas wykazaliśmy i na jaką datę to wskazuje? Jaka myśl pojawiła się po pierwszej publikacji tego artykułu w związku ze zlokalizowaniem dokładnej godziny 24 września 1846? Dlaczego uważamy tę metodę za lepszą? Co członkowie antytypicznego Elizeusza uczynili 17 czerwca 1917 o godz. 8.00 rano? Jaki punkt w czasie uzyskamy, odliczając wstecz 70¾ roku, 3 dni, 15 godzin, 13 minut i 10 sekund? Jaki inny czas ustala także użycie tej godziny? Do jakiej daty i godziny doprowadzi nas czas od godziny 16.47 w dniu 24 września 1846 do punktu symbolizującego wyjście Eliasza? Dlaczego nie możemy się spodziewać, że Piramida doprowadzi nas do dokładnej godziny tego dnia? Co jest niemal cudem? Dlaczego Pan pokazał te dwa ciągi wydarzeń w symbolice Piramidy tak, by podać dokładne dni dla każdego z nich?
(42) Do udowodnienia jakich dat obecnie przechodzimy? Co jest naszym pierwszym problemem? Jaką wartość dla tej odległości podał br. Edgar i dlaczego nie jest ona dla nas w pełni wystarczająca? W jaki sposób trygonometrycznie uzyskujemy długość rzutu linii posadzki? Jaki uzyskujemy wynik w calach brytyjskich i w jaki sposób przeliczamy go na cale piramidalne? Jaką długość rzutu tej linii uzyskujemy w calach piramidalnych i ile przedstawia to lat? – podaj stosowne przeliczenia aż do uzyskania długości symbolizowanej w rzucie linii posadzki co do sekundy. O ile okres ten jest krótszy niż rok długości 365 dni, 5 godzin. 48 minut i 48 sekund? W jaki sposób dochodzimy do uzyskania godziny 7.12 rano, 16 września 1914? Co się stało w tym czasie i co zakończyło? Jaką stała się od tego czasu droga Kościoła i jak jest to symbolizowane?
(43) Co jest naszym drugim problemem? Jaką datę wyznacza ten drugi punkt i z czego to wynika? Jaką datę w calach piramidalnych by to nam dało? Jakie dane na temat stopnia podane są w opracowaniach br. Edgara? W jaki sposób możemy obliczyć odległość od wierzchu stopnia do końca rzutu linii posadzki? – omów stosowne procesy aż do uzyskania tej odległości w calach brytyjskich i piramidalnych. Jak długi okres uzyskamy, przeliczając te cale piramidalne na lata, dni, godziny, minuty i sekundy? W jaki sposób uzyskujemy okres długości 73¾ roku, 25 dni, 8 godzin. 19 minut i 33 sekundy? Co daje nam dodanie tego czasu do godziny 16.47 w dniu 24 września 1846 i dlaczego dodajemy ten czas właśnie do tej godziny? Jaki okres doprowadza nas do godziny 7.12 rano, 16 września 1914? Jak długi jest okres, który wyprowadza nas z litego kamienia stopnia na jego powierzchnię, na otwartą przestrzeń? W jaki sposób uzyskujemy datę 18 lipca 1920, około 1.06 rano? Na co wskazuje długość tych linii?
(44) Co wydarzyło się 18 lipca 1920, odpowiadającego ponownemu pojawieniu się antytypicznego Eliasza? Na co wskazuje wygłoszony w tym dniu wykład publiczny? Co nie powinno wydawać się dziwnym? Ile wynosi odległość od punktu przecięcia się stopnia i pionowej linii południowej ściany Wielkiej Galerii do rzutu linii posadzki Pokoju Króla i co odległość ta reprezentuje w przypadku antytypicznego Elizeusza? Czego symbolem wydaje się być ta odległość w przypadku antytypicznego Eliasza i do jakiej daty doprowadza? Co miało miejsce w dniu 17 kwietnia 1921, a co – dokładnie 9 miesięcy wcześniej? Nad czym się zastanawiamy w związku z tymi dziewięcioma miesiącami? Jaki ma to związek ze zborami w Filadelfii oraz Jersey? W jaki sposób dla urządzenia zebrania publicznego opatrznościowo wybrana została data 17 kwietnia? Jak organizacja takiego zebrania publicznego wyglądała w przypadku zboru w Filadelfii?
(45) Czego nie oznacza fakt, że antytypiczny Eliasz powrócił? Jakich Kapłanów i z jakiego powodu Pan zaszczycił prawdą epifaniczną, a jakich pozostawił wśród Lewitów? W czym biorą udział i w czym współpracują Kapłani, znajdujący się wśród Lewitów? Co możemy powiedzieć o pozostawaniu tych Kapłanów poza prawdą epifaniczną oraz poza Świecko -Domowym Ruchem Misyjnym?
(46) Czego jeszcze nie dowodzi fakt, że antytypiczny Eliasz ponownie oficjalnie się pojawił? Co niewątpliwie okaże się, gdy nastąpi objawienie dobrych Lewitów? Kiedy nastąpi objawienie, kto będzie ostatecznym członkiem Maluczkiego Stadka? – omów kolejno sześć poprzedzających to procesów. W jakim czasie nie spodziewamy się zakończenia tych rzeczy i do czego w związku z tym napominamy wszystkich Kapłanów?